mandag 7. juni 2010

"Jeg fant - jeg fant" / while I was cleaning up

Jeg rydda i noen stoffrester da jeg skulle ha stoff til solhatt-test, og midt blant diverse rester fant jeg en ferdigklippet bukse. Jeg kan egentlig ikke huske at jeg har klippet denne, og iallfall ikke hvem jeg hadde tenkt den til.

Den var iallfall for kort for min datter. Men den hadde vidde så jeg bestemte meg for å sy den ferdig som shorts eller "høyvannsbukse". Den var jo fra et av mine favoritt dynetrekk.
Når jeg hadde sydd sammen oppdaget jeg noen stygge flekker, flere små, som iallfall jeg ville sett godt. Den fikk derfor to applikasjoner for å skjule dette.

Syntes den blei ganske søt med sopper av soppstoff og strikk i beina som en slags mamelukk.

Stoff: vintage sengetøy kjøpt på Fretex og soppstoff fra S&S.
Mønster: antakelig Gynther

2 kommentarer:

  1. Hi, hi, kjekt å rydde litt innimellom da!
    Supersøt korte bukser:)

    SvarSlett
  2. åå den var bare fantastisk!! jeg har enda ikke prøvd meg på kortbukser, kanskje jeg burde d ;) Give awayen din ble sendt på torsdag, eller var det fredag... hmm har familien din mottatt den;) ? ha en flott uke!

    SvarSlett

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.