mandag 16. mars 2009

Kjole






Snuppelure-kjole i myk babycord og vintage gardin fra Fretex. Ca str 86/92. Jeg var ganske fornøyd med den rosa kjolen jeg hadde solgt og ville fortsette å leke meg med og kombinere to stoffer hvorav et hadde skikkelig mønster, en smule retro også dette.
Jeg syntes fronten med babycord blei litt kjedelig i seg selv så jeg ville hente opp mønsteret bak i noen lommer. Den ene blei litt skjeiv enda jeg trudde jeg hadde målt- kanskje bare øyemålt... Jeg "slang" derfor på noen gamle fine knapper for å få bort fokus fra skjevheten- ikke heilt sikker på om jeg lyktes, men det synes heldigvis ikke godt når kjolen er i bruk.
Her laget jeg mitt eget kantebånd av et gammelt dynetrekk, og det blei jeg fornøyd med.
Stoff fra Fretex og Stoff og stil. Eget mønster.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.