onsdag 11. november 2009

Genser *solgt*

Guttegenser, eller egentlig en unisexgenser har nå blitt til, men siden mine barn har godt med klær for tiden har jeg bestemt meg for å selge denne.

Endelig torde jeg å bruke det herlige elefantstoffet fra Jofotex, jeg har gått forbi hylla og både gleda meg og kvia meg for å sette saksa i det - tenk om jeg hadde klippet og sydd heilt galt. Det er nå heldigvis sjelden det går så galt, og denne gangen gikk det heldigvis fint.

Jeg synes jo selv at brun er en herlig farge, og med disse fine retroelefantene er det et fantastisk barnestoff. Jeg har kombinert med rød velour både for varme farger og varm genser. Og for å skape litt liv og glede valgte jeg turkis ribb i hals og armer. Barn skal ha fargerike og friske klær mener jeg! Kanskje ikke så mange som er enige med meg her i Paris, for her går veldig mange barn rundt som små voksne, med klær det må være vanskelig å bevege seg i.

Stoff: Brun elefantinterlock fra Jofotex, rød velour fra Stoff og Stil og turkis ribb fra en liten butikk i Sandefjord.

Mønster: litt endret Meedom

Størrelse: 110

Pris: 300 kroner*

*(+ porto, fra Paris eller hvis det kan vente litt (1-3 uker) så kan det sendes med "kurer" til Norge (venter snart besøk fra Norge) og postes der.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.