tirsdag 8. desember 2009

Nydelige stoffer fra Jofotex

Jofotex i Sverige har åpnet nettbutikk, og da kunne jeg ikke dy meg. Jeg har sikla på stoffer derfra lenge og nå var tiden inne for en "storbestilling".... Men det var ikke bare bare det heller, for det var ikke noe valg med forsendelse til Frankrike i rubrikken om hvor pakken skulle sendes. Så jeg bestilte til mitt barndomshjem i Norge og i uka som var kom stoffet med besøket. Gleden var stor over både besøk og alle stoffene...

Så nå har jeg masse herlige stoffer som jeg kan sy glade barneklær av, ingen heilt konkrete planer ennå, men mye som sviver i toppen. Gleder meg til fortsettelsen....



* grønn ribb
* gul retro tog interlock
* grønn velour
* gul/grønn stripet velour
* gul velour
* gul/oransje stripet velour
* landskap interlock
* brun velour
* brun interlock
* brun retro tog interlock

Fra Stoff & Stil:
* turkis isoli
* oransje ribb

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.