mandag 25. januar 2010

Julegave - t-skjorte til voksen

Jeg lagde denne t-skjorta til min amerikanofile gitarspillende svoger. Brukte mye tid på å lage noe som lignet logoen, men likevel var litt forskjellig. Hver gang vi har truffet dem i Oslo har vi spist på Hard-rock cafe og vi har hørt mye om deres besøk på lignende i USA. De skulle vært på besøk hos oss i høst, men fikk det ikke til og jeg ville derfor lage en heilt unik t-skjorte fra Paris. Det hører med til historien at siden vi liker hard rock her i huset så måtte det bli hard-rock apartment.....
Jeg kunne ønske det hadde vært lettere å applikere på dette tynne stoffet, det blei en aning krøllete, men i det stor og hele var jeg ganske godt fornøyd med ideen og gjennomføringa.....

og det varte til jeg fikk vite at jeg hadde "skrevet" en p for mye, da jeg spurte om den passet. Huff, så mye arbeid til ingen nytte.... Nåja, det er et godt og mykt stoff som sikkert kan duge til støvtørk der hjemme iallfall. Men det var jo ikke det jeg hadde håpet på her jeg satt og lagde applikasjoner flere ganger - de første blei jo speilvendte. Noe så ergerlig - jeg må jo ha sett meg blind på denne.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.