tirsdag 8. mars 2011

"Sommer kommer -

sommer kommer, sol og regn og latter og sang....."


Den blir vel ikke like varm som forsommeren  og sommeren vår i Paris i fjor, men forhåpentligvis blir det varmt nok for stroppekjole innimellom....

Siden jeg er elendig til å sy og blogge for tiden så valgte jeg meg et overkommelig prosjekt nå. Jeg fant en "UFO" fra forrige sommer og gjorde den ferdig med stropper og rullefall nederst.

Størrelse: 4-6 år
Mønster: Eget, men egentlig er det bare to rette stoffstykker med strikksøm, enkelt og greit.
Stoff: Sengetøy fra Fretex, og stropper av rester fra Stoff & Stil.






8 kommentarer:

  1. Så herlig sommerkjole!Får håpe på en flott,varm og solfyllt sommer....

    SvarSlett
  2. Nydelig sommerkjole!! Passer godt med en slik oppmuntring på en regnfull dag som denne:)

    SvarSlett
  3. Så lurt å ta fatt på ufoene!
    Raskere ferdig resultat då ;o)

    Kjempefin var den.

    Godt å hørra at kvalmen har gitt seg da.
    Trøtthet e fortsatt kjedelig da.
    Det vett eg jo ALT om.
    Har sydd dei siste par dagene da. GØY!

    SvarSlett
  4. Små prosjkter er bra! OG hvertfall når de blir like fine som denne :) Nydelige farger!

    SvarSlett
  5. Vilken söt! Gillar det gröna tyget!!
    Å skönt att se lite sommarkläder, har själv börjat planera lite men inte börjat sy..
    Eller..Jo, det har jag ju! Igår började jag med en klänning! Jihoo!

    SvarSlett
  6. Så fin! Ingenting kan være bedre enn egne, enkle mønstre. Håper og på en varm, fin sommer.

    SvarSlett
  7. Kom sol, kom sommer!

    Fiin kjole :)

    SvarSlett

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.