fredag 16. mars 2012

Namaste - den gode!

Jeg er så heldig å ha en venn som er like stoff-gæren som meg, og når vi er sammen en sjelden gang så prater vi ustanselig, mye om retroskatter, om kreative planer og ønsker, og egentlig det meste mellom himmel og jord.

Jeg er så glad for at jeg har fått møte dette fantastiske mennesket 3 ganger og at vi prates/skrives litt oftere. For de som ikke kjenner henne vil jeg varmt anbefale bloggen hennes Kreativ Impulsiv.
Der er det så mye fint å se på og la seg inspirere av. Jeg digger den dama fordi ho er ei kjempeflott dame på alle måter, og ikke bare fordi ho "kjøper meg" med flotte ting hver eneste gang vi treffes;-)


Sist hun var på besøk for ca 14 dager siden hadde ho med et lass med stoffbiter til meg og hekla blomster som jeg hadde spurt om, og overraskende og gavmild som hun er så er jeg nå en lykkelig eier av verdens fineste nålepute!

Men ikke nok med det, for i posten, en liten stund etter, fikk jeg disse fantastiske retrofrottébitene! Det er nok til å lage 2 smekker av hver trur jeg. Lillegull skal nå få landets fineste smekker av skikkelig retrofrotté og ikke bare fra de retro håndklærne jeg har. Se så flotte stoffer!

Jeg sitter ofte med en følelse at nå fikk jeg og fikk jeg, men hva fikk jeg gitt igjen? Føler meg bittelitt skyldig ene og alene fordi Namaste er så utrolig sjenerøs og gavmild. Men denne gangen fikk ho iallfall med seg noen fine stoffbiter hjem, og jeg har klippa til lua som ho selv har valgt stoff til. Så nå gleder jeg med bare til neste gang vi treffes! Jeg og lillegull må nok snart sette oss på bussen for å besøke "den harliga jentå" på andre sida av fjorden!

Jeg gleder meg til å lage lua som ho skal få og å lage de lekreste, smekreste smekkene av disse frottéstoffene. Bare jeg snart blir ferdig å rydde loftet der sysakene og alt annet rot befinner seg.....

2 kommentarer:

  1. Nå trur eg at eg rødma litt men blei veldig glad :o)

    Glede meg te du komme!!!

    SvarSlett
  2. Høres ut som om dere koser dere skikkelig!
    Og stas å høre at dere møtes, dere er jo to av de bloggerne jeg har møtt på ordentlig:)

    Klem Siri

    SvarSlett

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.