fredag 23. mars 2012

Vårfrisk kjole



Ei venninne bestilte for en tid tilbake en kjole hun skulle gi i gave, men da jeg først sydde denne så syntes jeg den blei så stor at jeg sydde en til slik at hun kunne velge den hun trudde ville passe best.

Denne er da til overs og kanskje er det noen andre som kunne tenke seg en skikkelig vår-/sommerkjole til jenta?

Jeg har merka den med str 86-92, men den er stor i størrelsen. (Min slanke 6 åring kunne hatt den som tunika/vest, så det er altså en modell som kan brukes lenge.)

Blomstrete grønt stoff er kjøpt på tradera og gult med retroblomster er fra Stoff & Stil.

Kr 300,- (+ evt. porto)  Denne kjolen er gitt bort


2 kommentarer:

  1. Kjempesøt kjole. Du er produktiv skjønner jeg!

    SvarSlett
  2. Huff kjære Elisabeth, min dårlige samvittighet :( Nei, jeg har ikke sendt noe. Begynte å tenke på hva jeg skulle sende og ble ikke enig med meg sjøl. Så gikk det i glemmeboka...Makan!
    Den som venter på noe godt ;)

    Takk for at du er overbærende med sløve meg...
    Klæm

    SvarSlett

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.