torsdag 3. mai 2012

Elefanter og smekker "in action"

Her er Lillegull ikledd den nye elefanttunikaen og ligger i dagsenga/leikegrinda på det fantastiske teppet jeg fikk av Namaste da jeg var der for noen uker siden.

Jeg har visst litt av hvert ublogget derfra, f.eks den store haugen med stoffer jeg hadde med hjem. Jeg trudde jo egentlig at denne gang var det jeg som skulle komme godt ut og dele mest, men der tok jeg visst skikkelig feil....



Flanellstoffet på baksida kommer fra Miss Iris som jeg var så heldig å få besøke på fjorårets sommerferie.

Sa du grøt?

Så se og kom igjen da, (lei nå!)

 En spisesmekke og en sikle-/gulpesmekke vist forfra og bakfra. Interlock med tog til siklesmekka/skjerfet er fra Jofotex.


Men disse spisesmekkene har jeg laga av frottéstoffer jeg har fått av Namaste, Kreativ - Impulsiv.

3 kommentarer:

  1. Heeeei smukka!
    Eg sku inn te deg i dag og så hadde du jammen meg vore ein tur hos meg og :o)
    Eg tar de strenge ordene te etteretning ;o)
    Eg har fjoråret i minne og prøve å begrense meg faktisk :o)

    Lurte på om du kunne sende meg ein melding eg vennen, for eg har hatt problemer med telefonen og når den var ferdigreparert så var nummeret ditt forsvunne ser du... :o(

    Så flotte smekkene blei da! Og det elefantstoffet... *sukk*
    Det e barra fantastisk :o)

    Håpe du har gode dager vennen.
    KLEMMMMMMMMMMMMM

    SvarSlett
  2. FOR en vakker prinsesse i superstilige klær! (Utrolig så fort de vokser, disse små... Jeg er helt sjokkert over hvor stor hun har blitt, minstejenta di!) Jeg likte spesielt godt elefanttunikaen - men alt du lager er til å bli i godt humør av;-))

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så utrolig søt lillefrøkna er!
    Og så masse fint du har sydd.
    Gøy å se det lilla flanell stoffet i bruk.

    Klem Siri

    SvarSlett

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.