onsdag 5. september 2012

Tekstilering på Ikea

I sommer hadde jeg en spennende og artig "sommerjobb" på Ikea i forbindelse med deres kataloglansering som hadde fokus på bruk av tekstiler.

Der fikk jeg leike og arbeide med kundeoppdrag om hverandre i 4 dager. Alle 4 dagene sammen med kjekke og flinke damer. De to første dagene jobbet jeg og Leneh sammen, og de to neste fikk jeg være med Namaste både dag og natt. Jeg er nemlig så heldig å få ha henne på besøk når det skjer slike kjekke ting her i Stavanger

Kjempegøy, var det!

Leneh og Namaste tok bilder og nå har jeg lånt et fra Namaste for å vise litt om hvordan det var på Ikea disse dagene. Er du interessert i å se og lese mer om dagene Namaste og jeg var på Ikea så kan du ta en titt her og her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.