mandag 25. januar 2010

Kåpe til en liten Paris-frøken



En liten frøken som bor i Paris må jo ha en liten kåpe, iallfall hun som ofte går i guttejakker etter broren.



Jeg er faktisk bittelitt stolt av denne. Jeg tegnet den etter en idè jeg hadde i hodet og fikk det sånn nogenlunde til. Det er forbedringspotensiale, men ikke noen stor feil som synes når den er på iallfall!

Den er vendbar hvis behov, men jeg vil nok foretrekke og ha fleecen innerst da den er mykest.

Stoff: Vintage gardin og cord fra Kid, foret med et fleeceteppe. Vintageknapper jeg har samlet hos mamma, farmor eller Fretex.


Mønster: eget                        

Størrelse: 98


4 kommentarer:

  1. Wow, for en fantastisk kul jakke! Kjempelekker:)

    SvarSlett
  2. Verkligen jätteläcker kappa!!! Så fin hon blir. :) Kul att du använder gamla tyger.

    SvarSlett
  3. Den var aldeles nyyyydelig!!!!

    SvarSlett
  4. Den er virkelig flot. Sikke heldig din datter er.

    Kh
    Monika

    SvarSlett

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.