onsdag 20. juli 2011

Bursdager med Rockefår pakker i veska.

Ei venninne kjøpte dette settet da vi bodde i Paris. Hun fortalte siden at det desverre hadde blitt slått hull i tightsen.. Da vi skulle i bursdag der så lagde jeg derfor en ny tights i tillegg til en annen liten gave. Jeg hadde litt for lite stoff til ønsket lengde, derfor måtte jeg lage en slags ribbløsning av samme stoff.
Tights str 122-128
Stoff fra S&S

Da min sønn skulle i bursdag til sin beste barnehagekamerat ville han at jeg skulle sy en stjerne t-skjorte til han slik at de skulle ha nesten like t-skjorter. Han valgte stoffkombinasjonen, og jeg var nesten litt rørt over at han ønsket at jeg skulle lage en gave til bestevennen.


T-skjorte str 116 eller 122
Jersey fra JNY design trur jeg.



Etter sommermarkedet på Tou Scene valgte sønnen min seg den grønne og gule t-skjorta og den røde tightsen. De to andre, t-skjorta og toppen ville dattera mi ha.
Stoffene er fra JNY design og Mjuka Tyger


2 kommentarer:

  1. Love love love!!
    Fargerike klær man blir glad av!

    Det gule maskinstoffet var jo fantastisk!!! Den fargen har jeg ikke sett før tror jeg.

    SvarSlett
  2. Nydelige klær i herlige stoffer. Det var nå virkelig herlig at gutten din ville gi bort mammas hjemmesydde til kompisen.
    Ellen :)

    SvarSlett

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.