lørdag 23. februar 2013

Flere bukser til beste buksekunde

Disse buksene blei til ifjor, 2012, og også levert da, men å blogge om det skulle ta sin tid...
Håper på å få oppdatert litt hyppigere, men tiden vil jo vise.

Rockefårbukse med ribb
Burgunder velour (kjøpt for lenge siden)
og oransje ribb fra S&S.
Str 9år
 
Bestillingen var som vanlig ganske fri, 
men jeg visste at jenta er glad i blått og mammaen hadde sagt at det gjerne kunne være noen dyr med. 
Med det i tankene blei denne buksen laget.

Romslig buksemodell str 9år.
blå babycord og kongeblå ribb fra S&S.
Kaninlommer fra Åhlens.
  

2 kommentarer:

  1. Kunne tenkt meg dei buksene sjøl kjenne eg :)

    Knuseklem herfra!

    SvarSlett
  2. Eg har forandra sånn at eg må godkjenne kommentarene :) E lei av alle spam-kommentarene. Eg må ta sånn kommentarmoderering med tall som du har for å bli heilt kvitt det, men syns det e så vanskelig å lese dei ordene og tallene hos andre, så eg vil helst ikkje kjenne eg...

    Blei fornøyd med den minste puta sjøl og :)
    Eg har planer om mange geometriske mønsterleking framøve ;)

    SvarSlett

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.