fredag 12. april 2013

Bukseblogg?

Jeg lurer på om jeg er i ferd med å gjøre denne bloggen til en bukseblogg
i tillegg til å gi den lite oppmerksomhet/oppdatering....

Jeg tenker hver gang jeg lager et nytt innlegg at jeg skal bli flinkere til å vise hva jeg gjør i hobbykroken. 
Men nei-nei, nederst på prioriteringslista igjen, riktignok før noen kjedelige husstellplikter....

Min andre trofaste kunde ønsket seg to nye bukser til eldstegutten sin. 
Det er jo kjempehyggelig når noen kommer tilbake gang på gang, så jeg var nokså rask til å sy klar bestillingen.
 Bestillingen var 2 Rockefårbukser i str 6-7år, en med sleng og en med ribb oppe og nede.
Ellers ville hun overraskes når det gjaldt farge.

Her er buksene jeg lagde
Grønn og brunstripet velour og brun ribb fra hyllene her hjemme,
husker ikke hvor det er kjøpt.
Str 6-8 år
eget mønster
 
Mørk jade (etter min mening petrolfarget) velour fra S&S.
Str 6 år
eget mønster

Kommer snart tilbake med et innlegg med mer enn bare bukser;-) hvis det fortsatt er noen der ute som gidder å lese bloggen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.