mandag 15. april 2013

Smekkebestilling og en liten krabat i rockefårbukser

En tidligere kunde sendte meg en forespørsel om jeg kunne sy siklesmekker til gutten hennes.
Ho hadde kjøpt en siklesmekke av meg på marked og ville gjerne ha flere.
Jeg sendte henne bilde av mange stoffer jeg tenkte kunne matche ønsket hennes. 
Og valget falt på en salig blanding av nytt og gammelt stoff.
Vintage og nytt, stretch og fast stoff.

Her er smekkene hun fikk etter sine valg: 


4 av siklesmekkene er laget av retrostoffer - 
3 av disse av deilig mjuk flanell.
2 er laget av ny jersey/interlock
2 er laget som tykke og gode fleeceskjerf



En vanlig smekke av vintage barnestoff 
med gummiert frotté som bakside
slik at det tynne stoffet kan tåle litt søl uten at barnet blir vått



Se på denne fine gutten jeg fikk bilde av

-kjekt å få se bilde av fornøyde kunder;-)

1 kommentar:

  1. Så gøy med bestilling ;) Digger smekkene dine, nå må jeg nesten sy noen jeg også. Ekstra stas er det jo å få tilbakemelding og skyt av kunder! Flinke deg!!

    SvarSlett

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.