lørdag 24. september 2011

Retroskatter fra venninne og Fretex

Man bør ikke klage, men likevel er det lett å lire av seg litt misnøye over bagateller i tide og utide.
Men OK, de fleste sutrer vel litt av og til. Men hvis jeg sutrer litt av og til så må jeg også juble litt så ofte som mulig for å balansere litt.

To mjuke og flotte dynetrekk, et laken og gardiner
Jeg sutra litt her over manglende fangst på loppemarked, men idag skal jeg juble for venninna mi som tenkte på meg når de rydda på den nyinnkjøpte hytta si og alt dette kom hun med til meg.  

Yuhuu! Tusen takk Trine!

Så om jeg ikke er så heldig med retrofunn på loppemarked så er jeg veldig heldig med vennene mine!!

Og her om dagen var jeg jammen heldig på Fretex også. Jeg fikk faktisk tips på mail av en ukjent dame ved navn Hanne fra Madla som hadde sett at jeg samler på slike skatter via en kommentar i en blogg. Tusen takk du fremmede kvinne!
Jeg raste ned til byen og fikk kvitta meg med noen sedler hos Fretex på denne fangsten.

Et gult dynetrekk, et oransje og brunt putetrekk og del av et kreppdynetrekk som var klippet endel i.

Disse putetrekkene er allerede i bruk

3 kommentarer:

  1. Det var mange fine stoffer, ha en fin søndag videre, klem Wilhelmine

    SvarSlett
  2. Mange flotte stoffer - herlig fangst :-)

    SvarSlett
  3. Så deiligat du kom over litt skatter du også da:) Kos deg med dem!

    SvarSlett

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.