tirsdag 31. mars 2009

Forklekjole, ny variant





Hadde lyst å prøve på en annen type forklekjole, og fant dette mønsteret i en bok ved navn "Baby Cool". Jeg hadde bare en liten bit mønsterpapir igjen og tegnet det største mønsteret, str 1 år trur jeg. Jeg var veldig spent på om det blei alt for lite til min jente på snart to, men det viste seg å være stort nok i massevis. Med noen små modifiseringer etterhvert kan dette fort bli en favorittmodell!
Stoffet fant jeg på Fretex og knappene er samlet herfra og derfra det siste halve året, derfor ikke 4 like, men det gjorde bare en fin effekt synes jeg.
Lomma er også annerledes her, en kul gammel stoffbit fikk nytt liv som lomme. Og fargen blei henta opp i oransje kantebånd. Herlig med farger!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.