fredag 13. mars 2009

Sommeren 08, fikk jeg ca 1m rødt velourstoff av naboen, som mente at siden jeg hadde ei jente så kunne jeg kanskje få brukt det til noe. Ok, tenkte jeg, dette blir en ny utfordring. Jeg hadde ingen symaskin, det hadde liksom aldri interessert meg tidligere, så nå måtte jeg hjem til mamma for å låne hennes gamle Singer. Og litt starthjelp var heller ikke å forakte. Det er godt å ha en mamma også når man blir voksen.




Så satte jeg igang, jeg lånte noen bøker på biblioteket om søm sånn at jeg forhåpentlig kunne gjøre noe riktig. Og nå er det bare kjempegøy, jeg har fått en skikkelig kjekk hobby. Det eneste som er kjedelig er at dagene og ikke minst kveldene går så altfor fort, for "jeg har så mange planer"....




Tenkte å vise litt av hva jeg har lekt meg med og hva jeg har fått til, noe er jeg skikkelig fornøyd med og noe er helt tydelig nybegynnerøvelse.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.