fredag 23. oktober 2009

Bukse med seler *Solgt*



Denne buksa skal snart på tur! Fra Paris til Stavanger. Jeg fikk en kjekk bestilling fra ei venninne av ei venninne, hun ville ha en liknende bukse som venninna. Min venninnens bukse er ikke blogget,da jeg, i "kampens hete" før flytting, rett og slett glemte og ta bilde av den. Det skjer meg visst av og til det, så kanskje går det noen "helt anonyme" Rockefår rundt i Stavanger, Hvarnes eller Paris.

Min venninnes venninne ønsket seg brun cord, istedet for grønn, men samme applikasjonsstoff . Hun ønsket også seg litt smalere bein. Jeg smalnet mønsteret (inpirert av Gynther) ørlitegrann og satte ribb i beina. Buksa har strikk bak i livet , selene fikk 2 sett knapper og kombinert med ribb blir dette en bukse som sikkert kan brukes ei stund. Applikerte på en elefant - elefant. Brun og oransje er etter min mening en perfekt fargekombinasjon.

Stoff: Cord fra Kid, elefant bomullsstoff, ribb, kantebånd og knapper fra Stoff & Stil

Mønster: Noe endret Gynther

Størrelse: 92-98, kanskje også til 104

Jeg testet størrelsen på min jente som er like gammel som mottakeren for å være sikker på at den ville passe. Langt å reise hit for tilpasning....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.