lørdag 17. oktober 2009

Elefanter og stjerner


Da vi kom til Paris i midten av september var det fremdeles nydelig sommervær midt på dagen. Jeg hadde pakka vekk det meste av sommertøyet til guttungen. Han ønska seg derfor en shorts. Det passa jo greit for jeg hadde ikke rukket å prøve dette stoffet i sommer.

Så mor satte igang og sydde utover i de sene nattetimer og hadde shorts og t-skjorte til neste dag. De mangler riktignok ennå merkelapper, noe de sikkert aldri får når jeg har vært så treig. Jeg hadde jo glemt å ta bilde også.

Ganske greit fornøyd, det blei kult med ribb i shortsbeina. Nok en inspirasjon fra Moonkids. Det kjipe var at det var mer avvik i blåfargen på stoffene i dagslys enn jeg hadde sett i stoffhylla eller ved sying.

Størrelse: ca 104-110

Mønster: eget

Stoff: Stoff & Stil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.