torsdag 24. juni 2010

Endelig "husvagn" t-skjorte

Endelig fikk jeg sydd det jeg hadde lovet gutten min, en t-skjorte i dette flotte camping-stoffet til JNY design.

Jeg blei ferdig med den rett før vi reiste til Provence på en ukes ferie sammen med gode venner fra Norge. Vi leide en luksusvilla av min manns kollega, Villa Mimosa Vidauban.
Det blei en herlig sommeruke med sol, bading, god mat, glade barn og endel myggstikk. Er det egentlig noe sjarmerende med det første myggstikket? NEI, det bare klør og så svir det!
Men til tross for myggstikk så var det en deilig sommerferie.

Grunnen til at jeg er så treig med innlegget er at t-skjorta blei tatt i bruk med en gang, og straks etter vask igjen.  Jeg ville ta bilde av den når den var rein, og imorges skyndte jeg meg før den blei oppdaga... Gøy når de er så fornøyde med det jeg lager til dem!
Stoff: JNY design

Mønster: Ottobre.Klipte uten sømmonn siden sønnen min er slank.

Str. 110 og passer nok både i år og neste år.

4 kommentarer:

  1. Flott T-skjorte, og alltid ekstra gøy når det blir så godt mottatt av mottakeren :-)
    Ferie i Provence høres herlig ut! Vi ser fram til 2 uker i samme område senere i sommer.
    God helg!

    SvarSlett
  2. Flott skjorte! Dette er et av mine favorittstoffer, og ene sønnen min har også t-skjorte i dette stoffet, og den bruker han igjen og igjen.....

    SvarSlett
  3. Ferie i luksusleilighet hørtes bare herlig ut.
    Herlig t-skjorte. De lager så mange fine stoff i Sverige.
    Her ligger et monsterstoff og venter på å bli trøyer til lille Eimund. Kanskje neste uke??? Nei, da skal jeg male gangen. Tror jeg. Og sånn går nå dagene...
    :)

    SvarSlett
  4. Knalltøff! fargen er jo også bare så utrolig herlig. :)

    SvarSlett

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.