mandag 16. mars 2009

Forklekjole *gave*











Min beste venninnes datter fylte 2 år i februar og da mine foreldre var på besøk måtte jeg benytte anledningen til å sende en gave "hjem" til østlandet. Min venninnes familie skal flytte på gården til sommeren og da passer det vel godt med litt "bonderomantikk".

Forsiden er en grønn og hvit duk med små ruter og blomster. Jeg har pyntet med blomsterapplikasjoner fra en gammel kaffeduk.
Den er foret med et gammelt laken fra Fretex. Den kan vendes hvis man er uheldig å skitne seg til, knappene blir da innenfor, men heilt greit som "kriseløsning".
Jeg valgte en brodersøm som stikning rundt kjolen og det syntes jeg underbygget bonderomantikken og hentet opp fargen i foret.
Str 2-3 år
Trur det var mora som var mest glad når den blei pakka opp - 2 åringer er vel neppe glad i mjuke pakker...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.