mandag 29. juni 2009

Prototype - bukse







Jeg hadde tegnet et nytt buksemønster med litt mer sleng i beina enn tidligere, og måtte teste det ut litt.





Da blei det en sval sommerbukse til jenta mi, ho får alt det som er jentete og ho mor ikke er heilt 100% fornøyd med, der fikk jeg og du forklaringa på hvorfor det stadig vokser i hylla hennes, uten at jeg har handla....






Jeg kan ikke anbefale å sette på lommer etter øyemål etter kl 02 om natta, det blei visst litt skeivt..... Så neste gang jeg satser på noe slikt skal jeg måle skikkelig og ikke la latskapen og utålmodigheten få vilja si.......






Vintagestoff og nytt stoff fra S&S i skjønn forening, det samme som blei brukt i en kjole jeg solgte - jeg likte så godt denne fargekombinasjonen. Båndene på lomma er bånd fra Søstrene Grene.

1 kommentar:

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.