fredag 23. oktober 2009

Lue og votter *Solgt*

Vårt første "B&B, sightseeing, babysitter, dinner and nightcap" besøk har nå reist hjem. Veldig koselig med besøk av gode venner fra Norge.
De kom akkurat når sommeren hadde reist.  Min venninne, som nettopp kom fra ferie i Tyrkia, syntes det var litt kaldt og ville også ha en lue, eller fler. Jeg fikk en bestilling på 2 luer og et par votter. Den ene lua sydde jeg da omgående, dvs jeg måtte jo endre mønsteret litt for å passe til en voksen.
Denne første jerseylua reiste hjem til Norge før den så noe kamera. Så nå venter jeg bare på et actionbilde....

Men den bestilte fleecelua og vottene var ikke heilt ferdige og må vente på neste venninne som skal ta dem med.




Stoff: Polarfleece og stretchjersey/ribb fra Stoff & Stil, lime fleece til blomster var et pledd. Perler fra liten husqvarna forhandler og stoffbutikk i Sandefjord (måtte kjøpe den da min driftige 3-åring helte halvparten på gulvet........måtte jo finne ut hva det var og hvordan det virka...)

Mønster: Inspirert og endret fra "Baby Cool" og "Blødt børnetøy". Votter: mønster fra Gynther (voksen)

Størrelse: Voksen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.