fredag 23. oktober 2009

T-skjorte til min kjære

Min kjære mann er veldig glad i å sykle, og da vi var på tur til Paris for å se på leilighet fikk jeg en idé. Sykkelfeltene her er merket med en "spikermann på hjul" - perfekt for applikasjon tenkte jeg. Da jeg kom hjem prøvde jeg altså å tegne noe lignende som jeg kunne bruke på ei t-skjorte.

På en tur innom Stoff & Stil, på vei til Metallicakonsert i Oslo, måtte han være med innenfor "sukk og stønn" og se om det var noen av de ferdigklipte stoffene han kunne ha. Valget falt på en tynn koksgrå stretchjersey(?), ikke alltid så lett å vite hva slags stoff dette ferdigklipte er, men det er iallfall rimelig. Det er jo en fordel når man skal teste ut nye ting.

Jeg synes jo grått blir litt kjedelig og ba om tillatelse til å friske opp med litt oransje interlock(?), også "ferdigklipp".

Jeg måtte sy minst et par ganger, da den først blei litt stor. Men etterhvert blei den grei nok. Halskanten kunne kanskje vært litt strammere, men den er nok ganske god, for den er i flittig bruk.

Siden resten av familien var med i bloggen min ville han helst være "anonym".

Stoff: Ferdigklipp fra Stoff & Stil

Mønster: eget

Størrelse: ca. Large

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.