onsdag 11. november 2009

Genser "Pingvinenes marsj" *solgt*

Har du lyst til at disse pingvinene skal "marsjere" hjem til deg?

Det er nesten første gang jeg har sydd et plagg som ligner såpass mye på et tidligere. Jeg har sydd en mindre str til min sønn med brune kanter. Men jeg syntes det pingvinstoffet var så snålt (i betydningen, FINT, for de som ikke kjenner til denne vanlige talemåten i Grenlandsdistriktet) og passet perfekt til en raglangenser. Så jeg brukte resten av stoffet til denne.


Stoff: Interlock og ribb og alt fra Stoff & Stil

Mønster: Endret Meedom

Størrelse: 122

Pris: 300 kroner*

*(+ porto fra Paris, eller hvis du kan vente litt så kan det sendes med en "kurer" til Norge og postes der)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.