torsdag 12. november 2009

Knytebukse *gave* / Playsuit *gift*




En knytebukse i en herlig fargekombinasjon, blå velour med oransje ribb til applikasjon og kantebånd.


Buksa har sleng i beina og dermed litt kul 70-talls-stil. Den har fått knapper i skrittet slik at det er enkelt å skifte bleier.

Stoff: Blå velour fra Buttinette (fransk nettbutikk) Her fikk jeg også prymknappene som er brukt

Mønster: Eget, etter inspirasjon av Gynther
Størrelse: 80-86 (12-18m)


Size: 80-86 centilong/12-18months           

1 kommentar:

  1. Hei

    Takk for koselig besøk i bloggen min.

    For en smart knytebukse du lager. Kjempelurt med knapper nede i beina, og lekker var den også.

    Så til uklare bilder.
    Hadde min "svigerbror" på besøk, og han sjekket kameraet, og ordnet noen innstillinger der.
    Så nå ble endelig bildene mine klare og fine, men ikke i bloggen.
    Om du går inn i bloggen min igjen, så vil du se att jeg har lagt ut noen bilder som test, de er uklare,men når du trykker på de og får opp de store bildene så er de fine.
    Han kikket litt rundt i andre blogger og så att det var uklare bilder i mange blogger, man bare legger ikke så godt merke til det når det er bilder av klær bla.
    Han trodde det kunne være att det var lagt inn noe i bloggene, en slags komprimering eller noe av bildene, som gjorde att de blir uklare i bloggene uansett hva man gjør.
    Så nå skal jeg ikke ergre meg over hvordan bildene i bloggen er, så lenge utgangspunktet er bra.

    SvarSlett

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.