fredag 5. mars 2010

Bukse - "en stjerne er født" - *barselgave*

Ei venninne, i min datters barselgruppe, fikk en gutt i november og han måtte jo få sin første Rockefår-bukse.
Jeg tegnet et nytt lite buksemønster som sitter inntil rompa og med sleng i beina, sånt som jeg synes er kult. Denne skulle få bli med når jeg skulle på ALNSF kurs i Stavanger i februar.


En stor stjerne i baken er ikke så dumt på en unge som ammes. Med et sånt "blikkfang" leder man oppmerksomheten vekk fra puppen.....

Stoff; herlig gult "joggebuksestoff" og stjerne av grønn ribb fra S&S.

Mønster; eget

Størrelse; 68-74

1 kommentar:

  1. Denne var helt fantastisk!!!
    Jeg elsker gult, så dette ble en gladbukse helt etter min smak. :-)) Nydelig!

    SvarSlett

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.