søndag 20. mai 2012

Hekkans Hekkel besøker Rockefår

Permisjonstida er "brått" over i slutten av denne uka og det var på høy tid å gjøre noe jeg hadde tenkt på en stund.
Iallfall siden Kristin med bloggen Hekkans Hekkel kommenterte en smekke hun kunne tenke seg.

Hvorfor ikke treffes og overrekke smekken personlig! Tida gikk, men for ca en ukes tid siden kom hun på besøk til lunsj. Det var et kjempekoselig besøk. Alltid spennende å treffe nye mennesker og litt ekstra spennende når en arrangerer et besøk med en ganske fremmed.

Og jeg vil si det var et meget vellykket treff, ho var ei "knakanes" kjekk dame som jeg veldig gjerne treffer igjen. Spennende og veldig gøy å prate med denne dama.
Håper vi kan få til flere treff selv om jobben krever mye mer av min tid fra nå.
Her var det så kaldt og vått på nasjonaldagen at "Mellomgull" fikk pynte strikkelua med den flotte 17.mai blomsten

Gjett om jeg fikk en flott gave av Kristin da, en perfekt Hekkans Hekkel sau og ingen ringere enn en morsom Timmy. Og ikke nok med det, jeg fikk to søte 17.mai blomster. Perfekt pynt til meg og Mellomgull.

Er du nysgjerrig på hvilken smekke Kristin hadde ønsket seg og hvilke små ekstragaver jeg hadde til henne så kan du ta en titt her hos Hekkans Hekkel - Kristin

2 kommentarer:

  1. Hallais darling!
    1 stk redusert Namasate i dag :o)
    Drakk vin i går kveld og det var harligt!!!

    Måtte barra senda deg adressa mi:
    krempulsiv@gmail.com

    SvarSlett
  2. çok güzel şapka elinize sağlık sevgiler bende beklerim.

    SvarSlett

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.