onsdag 15. juli 2009

Bustyvel sommersett, ca str.92 (stor)







Dette stoffet fikk jeg "plutselig" lagt inn bud på, på Tradera, og vant. Det viste seg å være relativt tungt og ville gi en heftig portopris. Jeg ringer min svenske venninne og spør pent om jeg kan sende det hjem til hennes foreldre og få det neste gang de treffes. Et heilt apparat igang fordi jeg fikk en "sjokkert" salgsmail fra den svenske selgeren.



Ribb fra S&S, og den fine knappen som har blitt øye, har jeg funnet i mammas knappeeske.






Stoffet minner om noen t-skjorter og gensere jeg hadde som barn, og slike ting liker jeg jo....






Her har det blitt til shorts og t-skjorte, trur det er mønster fra Meedom 0-3, på t-skjorta, men shortsen er jeg ikke sikker på - kanskje fra Sejt barnetøy eller tilpasset og endret fra et buksemønster. Bustyvel-applikasjonen har jeg tegnet selv.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.