torsdag 6. mai 2010

Det kryper og kravler / It creeps and crawls

Min bestevenninnes sønn blei 6 år igår, og jeg hadde lagt igjen denne lille gaven da vi var hjemme i Norge.

My best friends son was 6 years yesterday, and this was a small gift from us.




Jeg har ennå ikke laget noe helt likt og til tross for at jeg syntes svart ribb var en tøff kombinasjon her måtte jeg jo gjøre det litt annerledes til min sønn.
Jeg hadde akkurat nok maur stoff (fra S&S) til disse to t-skjortene, men for lite til ermer. Derfor ble det kontrast-ermer på begge, den ene mer kontrastfylt enn den andre.
Svart t-skjorte er størrelse 122, og den oransje er 110.

Because I've never made exactly the same clothes before, I would continue with it and made two t-shirts with different colour sleeves. The fabric is blue with black ants and from Stoff & Stil (Norway). The black one is size 122 and the orange is size 110.





1 kommentar:

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.