tirsdag 18. mai 2010

"Surprise me 2" *Solgt / Sold*

Her er den andre kjolen jeg hadde fått bestilling på. Den er kanskje litt mindre overraskende, da den er en ganske klassisk og søt jentekjole.

Den er kortere på lengden enn "surprise me", sånn at den blir god på varme dager og veldig lekevennlig.

Jeg har brukt smal kantasvslutning på overlocken først. Etterpå sydde jeg med strikk for å få til "blonde"kanter.
En morsom variant av "conscious kjolen" min.

Here is the second "surprise me" dress . This is perhaps a little less surprising, as it is a very classic and cute dress. It is shorter in length than "surprise me", so that it will be great on warm days .
A fun variation of the "conscious dress".

Stoff / fabric: vintage, blå rutete stoff fra en kjole etter en kollega, og ubrukt, "gammelt" stoff jeg fikk av venninna mi når de skulle rydde seg inn på gården.
Ellers er det meste av tilbehøret for å sy fra S&S.
Størrelse / size : 98-104 (kanskje også som tunika til ca 10 års alder).
Pris / price: 40 Euro

2 kommentarer:

  1. For en nydelig kjole. Likte veldig godt stoffkombinasjonen. Og de røde sømmene som kantavslutning var skikkelig herlig. :)

    SvarSlett
  2. Hei
    Legger meg til som følger. Så mye flott du lager!!

    Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.