onsdag 1. februar 2012

Nyttesøm - "smekre smekker"

Huff, som tida flyr, nå er det snart ikke nok med morsmelk og lillegull må begynne å øve på spising. Det er ikke heilt lett, men når mammaen lirker og lurer skjea inn så blir det kanskje litt mer inn enn ut...

Iallfall trengs det smekker, mange, og her er iallfall begynnelsen. Må prøve litt forskjellige former og varianter - egentlig ganske gøy å få brukt litt av de gamle håndklærne som har liggi og venta i hylla.

Min største favoritt er eplesmekka, og jeg fikk heldigvis to stykker ut av det "lille" håndkledet. 

De rosa-oransje-rød-lilla er "like", her vises den ene forsida og den andre baksida.

Kjøkkenhåndklede i frotté fra min barndom, retro flanellslaken som bakside.

2 kommentarer:

  1. Hærlig nostalgiske smekker. Likte den firkantede formen!

    Håper det ordner seg med huset snart da. Så kjipt og utmattende med all den kjøringen.
    Stå på!

    SIw

    SvarSlett
  2. Hei Elisabeth, tenkte jeg skulle komme med en liten kommentar på bloggen din. Matti liker så godt navnet "rockefår", han ler hver gang han ser det ;) Ja, kjempekult med sånn åpning framme på bodyer, jeg har selv en name it body med slik åpning som jeg har brukt masse, blir liksom litt mer pynt ut av det da. Jeg har forresten ei veninde med ei jente som blir ett år nå i mars, har du noe passende å gi i gave til de liggende? Hilsen Silje på Hana.

    SvarSlett

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.