onsdag 12. mars 2014

"Ute av syne, ute av sinn" effekten

"Ute av syne, ute av sinn" effekten er sterk hos meg. 
Den er selvfølgelig påvirket av interesse og oppmerksomhet. 
Av og til kan det likevel virke som selv det som interesserer meg mye 
må vike plass i oppmerksomheten/hukommelsen 
til fordel for fokus på tilstedeværelse i hverdagens kos og mas.

Da er det kjekt å se bildene jeg har tatt av Rockefårklærne "mine".
Kan det være til glede, -fargeglede, 
og/eller inspirasjon for andre er det jo en vinn-vinn situasjon.


Jeg har god barselvenn som også er en trofast bestiller 
av en tunika og to velourtights hver høst.
(Høst ja, det sier vel dessverre litt om hvor ivrig jeg er på å dokumentere med bilde og tekst her  i bloggen….)
Bestillingen var fri som vanlig, men mottaker var glad i dyr og grønn.

Og utifra denne bestillingen og mitt forråd av stoff ble dette settet til;
Ugleinterlock fra Znokdesign
Velour fra Jofotex og Stoff og Stil
Størrelse 122
(Solgt for 700,-)  






2 kommentarer:

  1. Herlige farger - knallgrønn og knalloransje. Det må da falle i smak :)

    SvarSlett

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.