fredag 2. oktober 2009

Vel framme i Paris

Ja, da var heile familien samlet i Paris. Og flyttelasset kom heldigvis bare 5 dager etter oss. Vi har vært her i vel 3 uker, så nå har jeg laga meg en hobby/arbeidsplass i stua, i håp om at jeg kan sy litt sånn innimellom slaga. Det er ikke noe hvilehjem og ha to aktive barn hjemme. Det vil si, vi må jo mye ut og se på den flotte byen og ikke minst prøve nye lekeplasser.
Vi hadde nesten 3 uker uten internett her så sånn sett burde jeg ha laga masse nye klær. Men det var mye annet som måtte gjøres, måtte fortsatt pakke ut etter at jeg hadde funnet symaskinene...,
Har gjort litt kjedelige syting, som reparasjoner av klær o.l. Men noe kjekt har blitt laga innimellom, fortsettelse følger..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.