torsdag 26. mai 2011

Sommermarked Tou Scene (Tou Camp) søndag 29.05.11

Jeg har igjen tatt sjansen og meldt meg på marked. Så nå begynner det å bli travelt for å få sydd ferdig det jeg har lyst til. Jeg har jo ikke hatt all verdens overskudd denne våren, men når jeg så etter i bildearkivet og i kassene på syloftet var det heldigvis litt jeg kan ta med. Jeg slapper jo av med å sy, så litt rekreasjon og kreasjon har blitt til i vår.
Nesten ferdig

Nesten helt uferdig...

Helt klart

Jeg ville bare vise det i hauger i denne omgang, så får vi se hva som får et "eget" innlegg seinere. Nå må jeg prioritere haugen med uferdige klær først..... Antakelig blir ikke alt klart, jeg må visst sove endel for å makte plikter både på jobb og hjemme.....

Hvis noen av dere som leser dette her tar turen innom Tou på søndag og ser meg så er det veldig hyggelig om dere tilkjennegir dere. Kanskje jeg har gått glipp av deg og ditt? Alltid hyggelig å hilse på folk iallfall!

4 kommentarer:

  1. Så masse fint du har laga, og nesten laga :o)

    Godt du har ein del da, så sleppe du å stresse for møkje. Kjenne te den... :o(

    Fekk jammen meg lyst te å ta turen eg!
    Hvis formen bedre seg litt kjapt her så kanskje eg og Trym ska ta det som ein søndagsutflukt? Me får sjå. Masse lykke te uansett :o)

    KLEM

    SvarSlett
  2. Oj her blir det mye flotte plagg i herlige farger, spennende!! Slapp av og kos deg så kommer nok energien litt ettter litt.

    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelige farger! Så synd det er så langt unna...
    Tenk at du har jobbet på Riksen da ;) Ja, det var jo utsalg på møbler i mange dager...Fikk skapet for 300 kroner. Noe jeg anser som et varp! Det er egentlig altfor stort her i blokkleiligheten vår, men vi skal kanskje videre etterhvert og da kommer det kanskje mer på plass...

    Jeg sliter også med lite overskudd. Har gjort det i et par år nå. Veldig god rekreasjon å blogge, og lage ting når man orker og har lyst...

    Lykke masse til å marked! :) Klæm Siw

    SvarSlett
  4. Jag hoppas det gick bra för dig på marknaden! Du är flitig ;)

    Jag har gett dig en award på min blogg (http://holdbart.blogspot.com/2011/05/jag-har-fatt-en-award.html). Jag hoppas att fler hittar hit till din fina blogg!

    SvarSlett

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.