torsdag 12. april 2012

Svuuuusj, og litt mer svuuuusj



Ojsann, det er allerede torsdag, såvidt riktignok, og jeg registrerer nok en gang at tida flyr.

I helga var jeg og lillegull på en aldri så liten påsketur til gode Namaste, til tross for at ho kalte det en ny gisselaksjon så var det et herlig døgn. Det var veldig mange gode grunner til at jeg reiste, men hvem blir vel ikke ekstra glad for å få et sånt flott teppe, og i tillegg 2 matchende puter.
Her er det flotte teppet med puter og underteppe godt på plass i dagsenga/leikegrinda til Lillegull.
Jeg er så glad for dette flotte og helt spesielle teppet!

Jeg hadde med meg litt stoffer jeg skulle pushe til "Namasten" og tenkte at nå fikk jeg bedre plass hjemme, men neida det var litt av hvert den gavmilde Namaste hadde til meg. Både litt nytt og gammelt denne gang. Så nå har jeg mange muligheter til lommer og/eller applikasjoner:-)




 Jeg føler meg alltid både rik og heldig når jeg har vært sammen med Namaste, tenk å ha en like stoffgæren og retrointeressert venninne, som man til tross for nokså kort historie med kan slappe av med og samtidig prate i ett kjør. Rik på materielle gleder som gaver og stoffer fra en raus venn, blir jeg også.



Takk for en fantastisk lørdag - søndag, Namaste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.