onsdag 10. november 2010

Redesign dongeri bukse (egen)

Jeg har jo sagt jeg er igang med å sy litt, men ennå ikke vist et eneste bevis. T T T - Ting Tar Tid synes å ha blitt et valgspråk her i heimen....

Men her er et lite bevis, en redesign dongeribukse, pyntet med cord-rundinger og med strikk i linningen og i beina.
Jeg har tidligere sett andre bloggere ta fine bilder ute, så da det var en fin formiddag forrige uke benyttet jeg sjansen til å prøve.

Buksa er i størrelse 110-116, passe baggy og "litt sidrompa" selv om den sitter i livet. Litt høyt liv altså. Jeg vil ta den med på marked på Tou Scene 5.desember.



Her testes den av 5-åringen.

Stoff: stretchdenim gjenbruk
Mønster: eget
Størrelse: 110-116 (5-6år)
Pris: 200,-

4 kommentarer:

  1. Heisann, morsom bukse og kul blogg du har! Jeg henger meg på : ) Hilsen Frøken Grønn

    SvarSlett
  2. Ja, det e møkje kjekkare å følga med når en har truffe kvarandre og kjenne kvarandre litt :o) Glede meg te å bli bedre kjent med deg.

    Og buksa blei skikkelig fin da! Skikkelig bra gjenbruk! Vett du at i dag har eg faktisk vore på sybutikken for å få råd om symaskin :o) Eg ska te hu så du kjøpte den av, for dei e venninner. Tante Mie var med i hennas bedrift før, men har starta sybutikken for seg sjøl. Hu selge symaskiner for venninna da. Så nå blir det snart symaskin på meg og ja :o)

    Lykke te med resten av produksjonen te messa! Du må legga ut bildebevis her ittekvart. Nå e det jo 2 innlegg på kort tid og her, så det e barra te å fortsetta :o)

    SvarSlett
  3. Kaffi i fletten er aldri feil!
    Men nå det er sagt, er jeg en svoren cocacoliker selv... iskald boksecola, mmmm! Det er min guilty pleasure nr 1 her i livet. Tidvis konkurrerende med iskald glasscola, som også er veldig godt! Cola på 1,5 liters flasker kjøper jeg ALDRI, det er OVERHODET ikke det samme, nemlig. Colaen bør nemlig drikkes rett fra beholder nr 1, så den ikke taper dyrebar kullsyre på vei oppi et glass.

    Ok, sterke følelser omkring cola her. Jeg ble rett og slett revet litt med, i gleden over å finne en annen cocacoliker ;)
    Fin bukse, flink er du!

    SvarSlett
  4. Hihi, dåkke cocaholikere sku slått dåkke samen :o)

    Det blir nok at eg kjøpe bildet heilt sjøl tenke eg. 4000 e masse da, men måtte liksom barra ha det merkelig nok ;o) Du sku truffe Mumsi altså, hu e hærlige. Det bildet blir liksom litt ekstra for meg, så eg trur ikkje eg komme te å angra.

    Eg kjøpte meg symaskin på fredag og faktisk, men tør ikkje å opplysa om det på bloggen. Eg har ikkje fått tid og overskudd te å setta meg inn i den, og te veka blir det jo maling og forberedelse te Trondheim. Så for å ikkje oppleva press fra medbloggere, så vente eg med den nyheten te eg har fått kreert nåke tenke eg ;o)


    I selskapet te pappa i dag(ja bursdag og farsdag samme dag) blei det fordeling av nåken av Onkelen min sine ting og, og jammen blei det mærr å flytta inn i heimen...
    Særlig fornøyd med ein gammel koffert og maaange gamle duker fra mamma sin barndom. Broderte, men trur ikkje eg komme te å få te å klyppa i de. Ingen av søskena mine som ville ha dei, så nåken fordeler ska en ha for å ha ulik smak :o) Litt flotte glass/keramikkting og. Fekk streng beskjed om at eg ikkje fekk ta det i hus før eg var ferdig med oppussinga da ;o) Det får altså visast seinare :o)

    Håpe du har hatt ein aldeles strålande dag du min nye venn :o)

    SvarSlett

Kjempehyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar.